lauantai 6. huhtikuuta 2013

Personal trainer

Haave ammattihan tuo olis, ja ainahan sitä miettii joka ammatin kohdalla, että olisinko tarpeeksi hyvä? No itse uskon että voisin olla, salilla olen omalla kohdallani periksiantamaton ja määrätietoinen. Nautin treenaamisesta koko keholla. Tällä hetkellä olen rakennusalalla, toisinaan raskaita hommia tulee tehtyä, mutta niistähän nautin. Mielelläni silloin tällöin olen lapion varressa tai kantopoikana. Siis jos mulle maksetaan siitä että saan vähän fyysistä rasitusta kropalle. Kyllä kiitos!

No ei ole mun unelma ammatti, vaikka onki mukava käsillä tehdä ja saada aikaan. Mutta silti, harrastus ammattina, ei haittaa vaikka ois huonokin palkka. Nauttisin ainakin työstäni JOKA päivä.

On melko kalliita nuo kurssit, äkkiäkös nuihin säästää. Kesän yli painaa raksalla otsa hiessä niin siinä ois kurssi rahat. Vähän vaikuttaa hurjalta lähteä tuohon, mutta eikös se ole sitä mitä haluan? Ehkä toimii, ehkä ei. Mutta kyllä mie olen valmis ottamaan sen riskin. Treenaaminen on kiinnostanu minua pienestä asti, nykypäivinä oon lukenu treenaamisesta ja ravinnosta tosi paljon, opiskellu ja tunnustellu omaa kehoa, ihan vaan oman tiedon iloksi ja harrastuksen tueksi. Näillä opeilla vois olla hyvä lähteä kokeilemaan.

Toinen ammatti mitä mietin pitkään syksyllä oli fysioterapeutti, mutta sitten kun yhteishaut lähesty ja mietin vielä hartaasti mitä haluan, niin ei siinä ollu sitä samaa tunnetta mitä oli personal trainer koulutuksen kohalla. Harmi kun maksaa niin paljon, mutta kylläpä siihen voi panostaa.

Personal trainer ammattinimikettähän voi käyttää ilman mitään kursseja ja koulutuksia, mutta kyllä itse haluan käydä jonkun kurssin ennen ku otan itselleni mitään ammattinimikettä. En todellakaan tunne itseäni niin ammattitaitoiseksi, että voisin vaan astella salille ja alkaa neuvomaan jotakuta treenaamisessa. Kuinka ihmiset vois uskoa minuun, jos en itsekkään usko?

2 kommenttia:

  1. löysin tän sun blogin ihan äskettäin, nojoo eihä tää nyt kauhee vanha blogi ookkaa, nii pakko sanoo että innostuin täst heti !:) toivottavasti kirjottelet useesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, tosi mukava kuulla että kiinnostaa! :) pari päivää tosiaan oon vasta kirjotellu, oisin varmaan kirjottanu vielä enemmänki, mutta oon vaan mietiskelly että kiinnostaakohan kellään edes mun löpinät :D ja varmasti tulen kirjottelemaan aluksi aika usein. :)

      Poista